Η ιστοσελίδα μας αποτελεί το προφίλ και μια γρήγορη ματιά του χρήστη σε αυτήν, μπορεί να επηρεάσει την γενική εικόνα και την ιδέα που έχει ο χρήστης για την εταιρία μας. Δεν θα αναλύσουμε γιατί μια ιστοσελίδα χρειάζεται το ανάλογο γραφιστικό σχεδιασμό ή ανάλογα θέματα σχετικά με το σωστό στήσιμο ενός ιστότοπου. Θα επικεντρωθούμε σε 3 απλούς λόγους που πολλές σελίδες στο διαδίκτυο χαρακτηρίζονται ως «χάλια» σελίδες, για να καλύψουμε τουλάχιστον τα βασικά.
Σε κανένα χρήστη δεν αρέσουν οι μικρές εικόνες και τα μικροσκοπικά thumbnails.
Ποτέ δεν πρόκειται να τραβήξεις την προσοχή κάποιου από μικρά εικονίδια που υποτίθεται προβάλουν την δουλειά σου. Οι μικρές εικόνες απλά αφαιρούν το νόημα της προβολής ενός έργου. Οι χρήστες είναι πολύ απαιτητικοί, μπορούν να κλείσουν μια σελίδα μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα αν δεν ικανοποιηθούν από αυτό που βλέπουν και συνήθως οι χρήστες ενοχλούνται από μικρές εικόνες, καθώς δεν καταλαβαίνουν τι βλέπουν και επιπλέον τους εξαναγκάζεις να ανοίξουν – πατήσουν την εικόνα, δηλαδή να κάνουν μια ενέργεια παραπάνω ώστε να δουν το έργο που προβάλει η φωτογραφία. Ο χρήστης θέλει να πάρει μια σύντομη γεύση από το τι πρόκειται να δει αλλιώς νοιώθει πως εξαναγκάζεται να δει κάτι το οποίο μπορεί να είναι χάσιμο χρόνου γι’ αυτόν.
Κανείς δεν ενδιαφέρεται για τα ονόματα των πελατών σου στο Portfolio.
Αν έχεις αποφύγει το μεγάλο λάθος με τις μικρές εικόνες στο Portfolio τότε ίσως να κάνεις το αμέσως επόμενο μεγάλο λάθος, τις μεγάλες ονομασίες των πελατών σου.
Μπορεί ο γείτονας να γνωρίζει ποιοι είναι οι πελάτες αλλά η σελίδα σου είναι ανοιχτή σε όλο το διαδίκτυο, που σημαίνει πως εκτός αν έχεις πελάτες όπως adidas, Microsoft και apple ίσως να μην ενδιαφέρει κανένα τα ονόματα των πελατών σου. Ο χρήστης θα δει το αποτέλεσμα της δουλειά σου και θα ενοχληθεί όταν στο portfolio υπάρχει μακροσκελή ανάλυση του πελατολόγιου με μεγάλα ονόματα και πληροφορίες σχετικά με αυτούς. Θα πρέπει ο επισκέπτης της σελίδας σου να πάρει αυτό ακριβώς που ψάχνει, να δει δηλαδή το προϊόν που προσφέρεις είτε αυτό είναι υπηρεσία είτε ένα αντικείμενο, χωρίς περιττές λεπτομέρειες που θα κουράσουν το μάτι.
Ο μισός αριθμός χρηστών του διαδικτύου δεν μπορεί πλέον να δει ιστοσελίδες σε flash.
Είναι ώρα να προχωρήσεις μπροστά.
Συντάκτης: Μεντάκης Γιάννης
Thank you webdesignerdepot.com
Αφήστε μια απάντηση